Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 19 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 19 april 2016 20:53

Hej tisdag och alla fina!

Vi gick upp lite efter sju och gjorde frukost till Willhelm, jag och Tove åt när vi kom hem efter vi lämnat Willhelm till bussen. Ejnar också såklart. Sen gjorde jag och Tove iordning oss för, vi skulle åka till Skara, Tove skulle klippa sig.

Det var en nöjd tjej som absolut skulle åka till mormor och morfar och visa håret för dom. Vi åkte hem så vi var hemma när Willhelm kom hem från skolan...
Tog hand om lite tvätt och vek även en hel del också, får fortsätta imorgon igen klockan blev så mycket barnen skulle lägga sig.

Prinsparet har äntligen fått sin bebis nu ikväll, Carl Philip tar pressen kl 21:30. Är så glad för deras skull..

Imorgon ska vi åka och handla lite grann. Tove är hemma med oss imorgon hon går till dagmamman på torsdag.

Min lilla älskling som absolut skulle ha färg i håret. Färgen hade hon bestämt redan igår. Köpte även med en sprayflaska med färg ( tog gul färg) då båda barnen kan använda det.

Willhelm ville testa färgen, syns inte så tydligt får testa lite längre fram i håret nästa gång.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards