Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under september 2012

Av Charlotta Åkervall - 29 september 2012 21:43

God kväll på er vad har ni haft för er.

Ja i torsdags var vi och tittade på barnvagnar och vi reserverade en vi tyckte om och vi bestämde oss för den. Så vi var och betalade den idag, men vi förvarar den där tills januari/februari när det börjar närma sig för bebis att komma, det blev en sån här

 

En Emmaljunga och det var 25 % det blir någ ett bra köp.

  Idag har vi satt ett upp ett nytt handfat med skåp i badrummet och för ett tag sen satt vi upp en dusch vägg också så nu börjar det bli snyggt där också...

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på det får vi se..

Ha det så bra så länge

KRAM 

Av Charlotta Åkervall - 26 september 2012 20:11

Hej allihop vad har ni gjort idag. Vi har på kalas hos Martina hon fyller 22 år idag. Så vi har varit där och fikat massa gott...
Bebis håller på och rör sig i magen men jag har inte kännt några starka sparkar än, men jag tror det kommer när som helst tror jag.
Ha det så bra

Av Charlotta Åkervall - 23 september 2012 20:35

Hej allihop vad har ni gjort i helgen då.

Vi har inte gjort så mycket. Men igår var vi i Skövde och shoppade lite.
Här är lite utav det vi köpte

Lite kläder till bebis, och en vinterjacka till Willhelm


Och idag söndag har vi inte gjort så mycket i det tråkiga vädret. Mamma och pappa har varit här och fikat lite.
Ha det så bra!

Av Charlotta Åkervall - 20 september 2012 11:51

Tja nu var det ett tag sen sist. Men här är allt bra med oss förutom att jag blivit förskyld.
Lilleman har varit hos dagmamman i veckan och busat med barnen. Han pratar om bebisen med sin dagmamma han tycker det ska bli så roligt med ett syskon. Ja idag gick man in i vecka 20 så nu har halva tiden gått, och magen växer på men inga sparkar än känner jag men det kommer säkert snart.
Nu är det bara två arbetsdagar kvar på den här veckan ska bli gött med helg...
Ha det så bra.

Av Charlotta Åkervall - 13 september 2012 19:46

God kväll på er

Ja nu är det bara en dag kvar på den här veckan igår fick jag fast jobb igen för tredje gången. Veckorna går väldigt snabbt redan fredag imorgon det ska bli så gött.

Idag har vi varit hos mvc och lyssnat på bebis och allt lät bra hon ville gömma sig där inne.   Mitt blodtryck låg på 110/60 så det var jättebra.

På vägen hem köpte vi med oss lite mc donalds mat.

Nu ska jag gosa ner mig under en filt jag fryser så och titta lite på tv


Ha det gött

Av Charlotta Åkervall - 8 september 2012 21:01

God kväll på er

Ja här har det inte hänt så mycket har jobbat i kväll i veckan 14-22. Inte så kul och jobba kvällar man vill ju vara hemma med familjen då ju.

Men i torsdags var vi och gjorde ultraljud igen, det var så mysigt att se bebis igen och så fick vi reda på att det var en liten flicka (det såg ut så iallafall det såg inte ut så som det gjorde med Willhelm.) Och jag var i vecka 18+0. Fast jag har inte börjat känna några sparkar men jag kommer inte ihåg när jag började känna sparkar med Willhelm.


  

vårat lilla mirakel jag längtar så.

I veckan som kommer så ska vi till MVC och kanske lyssna på bebis.

Nu ska jag slappa lite till framför tv som jag redan gjort och kanske äta lite glass.


Godnatt

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards