Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under september 2013

Av Charlotta Åkervall - 26 september 2013 22:36

God kväll på er,

nu ska jag gå och lägga mig snart så jag orkar med natten. Tove sover lite dåligt nu när hon är förskyld.....

Vi var på kalas ikväll hos Martina och Kenny och det bjöds på mycket gott kaffe, kakor och tårtor. Så vi hade en mycket trevlig kväll. barnen somnade fort ikväll.


Ha det så bra

Av Charlotta Åkervall - 26 september 2013 12:33

Hej hej oj vad det börjar bli kallt nu sitter här med barnen och fryser.... Willhelm tittar på film och Tove kryper runt här och har blivit lite förskyld rinnig näsa men annars är hon pigg. Idag ska vi på kalas hos barnens kusin Martina som fyller år idag. Så nu sitter vi här i soffan och väntar på att pappan i huset ska sluta jobbet.

Av Charlotta Åkervall - 23 september 2013 11:40

Hej hej nu känns det att hösten har kommit, men det är ändå rätt så varmt, det är lite kallt på morgon/ kvällen bara. I veckan som är har vi inget särskilt inplanerat på torsdag ska vi på kalas hos Martina som fyller år. Helgen som har varit har varit fullspäckad i lördags så var vi en sväng hos Thomas, Nok, piyawan och lilla Nathalie och hjälpte dom att köra grejer till tippen. Senare den så skulle vi på 45 års kalas min storasysters make hade fyllt år.... I söndags så var Thomas, Nok, piyawan, Nathalie, farmor och farfar här så det blev först fika när dom kom och sedan blev det mat som Nok hade med sig. Himla gött var det.. Helgen har varit helt underbar barnen har lekt och busat.
Nu ska jag vila lite innan det är dag att ge lillan mat....,

Av Charlotta Åkervall - 20 september 2013 10:15

Hej hej nu är det äntligen fredag och då har vi hela helgen framför oss med massa roligt, på lördag ska vi på
45 års kalas. Min storasyster make har fyllt år. Så då blir det massa bus för Willhelm. Just nu ligger vi och vilar lite snart så ska jag gå upp och ta mig en kopp kaffe. Ikväll blir det lite fredagsmys med familjen.
Ha det så bra

Av Charlotta Åkervall - 16 september 2013 11:25

Hej hej i helgen som har varit har vi bara tagit det lugnt. Men i lördags kom våra föräldrar hit på middag. Det grejades endel i trädgården också inför hösten.
Nu ligger jag och Tove och vilar lite sen ska jag sätta igång med tvätten och lägga undan kläder som Tove växt ur... Men det blir även en kopp kaffe så man kan värma sig lite. Storebror Willhelm är hos dagmamman och leker med barnen.
Ha det så bra

Invigde stolen förra veckan och där sitter hon ganska bra.

BVC

Av Charlotta Åkervall - 11 september 2013 21:04

Hej hej god kväll. Idag har jag och barnen haft besök av barnens mormor och morfar. Jag fick skjuts till BVC som jag skulle till med Tove och hon växer så det knakar nu väger hon 7240g och 69.5 så följer sin kurva det gör hon ligger lite under med vikten men helt normalt.... När vi kom hem började jag med maten och det blev kyckling och ris med currysås. Sen blev det lite bus och mys med mormor och morfar. Imorgon kommer pappan i huset hem. Veckorna går så fort. Nej nu ska jag titta på lite tv innan jag somnar GODNATT.....

Av Charlotta Åkervall - 8 september 2013 17:31

Hej hej På er...
Just nu ligger vi i sängen och vilar lite. Vi har haft besök av våra föräldrar och de har åkt hem för någon timme sen...
Vi gjorde lite mat hamburgare och strips. Senare blev det lite kaffe och fika... Nu ligger vi och tittar på tv.

Av Charlotta Åkervall - 7 september 2013 21:58

God kväll på er... Just i denna skrivande stund ligger jag i sängen och ska sova snart är så himla trött.
Vi var i väg och handlade lite mat i förmiddags så jag och barnen har i veckan som kommer. Sen åkte vi en sväng till barnens farmor och farfar och fikade lite och Wille lekte lite med hundarna. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Imorgon får vi se vad som händer inget planerat....

GodNatt

Min underbara familj

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards