Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under september 2014

Av Charlotta Åkervall - 20 september 2014 22:01

Hej hej på er..... Nu var det ett tag sen sist, ska försöka bli lite bättre med att skriva.. Men vi började dagen med att frukost tillsammans mina ?.
Sen duschade allihop och gjorde oss iordning för att åka och handla mat. När vi kom hem började vi plocka och städa lite, men vi får fortsätta imorgon igen..
Sedan gjorde vi oss iordning för att åka på 46 års kalas, fast innan kalaset åkte vi till mina föräldrar. Nu sover bägge barnen så jag ligger och tittar på tv i sängen.

Av Charlotta Åkervall - 13 september 2014 19:18

Hej hej på er alla finisar.... Nu var det ett tag sen sist, men vi har varit sjuka i olika omgångar men nu är vi friska igen. Idag bestämde Tove för att öppna sina blåa ögon kl sex men då gick pappan i huset upp och lät mig få sova ut. Sen gick fi upp och åt frukost tillsammans. Efter frukosten gjorde vi oss iordning för att åka till svärföräldrarna barnen lekte med sin kusin Nathalie som var hos sin pappa.....

Imorgon ska vi åka och rösta och sen åka och handla mat...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards