Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under maj 2012

Av Charlotta Åkervall - 31 maj 2012 20:27

God kväll på er

Nu var det ett tag sen sist vad har ni haft för er då.. här har det inte hänt så mycket vi har grejat ute i trädgården, men det har ju blivit sämre väder också lite tråkigt.

Idag är det ingen vanlig dag för det är älsklingen födelsedag han fyller 34 år och igår fyllde lillasyrran 25 år. Så grattis till dem. Och älsklingen firade vi lite idag Johan föräldrar hade köpt jordgubbstårta och bjöd på även  mina föräldrar kom en sväng så det blev lite mys pys på hög nivå. Nu sover lilleman så gött...

I måndags var vi i fornbyn i skara med alla dagbarn och dagmammor

  

Willhelm blev lite farsinerad av hästen när han klippte gräset, så gör ju inte farfar och pappa när dem klipper....

 

 

Puss och Kram 


Av Charlotta Åkervall - 25 maj 2012 21:49

God kväll på er

Vad har ni gjort denna underbara dag, själv har jag jobbat men efter Johan och Willhelm kom och hämta mig på jobbet så åkte vi hem och åt mat, sen badade vi i våran pool och gud vad gött det det var att bada efer en varmt äcklig dag på jobbet.... Sen kom Johans föräldrar och då åkte vi till skogshyddan och fikade...

Vi har haft kanon väder hela veckan, över 30 grader i solen..

Imorgon ska Johan åka till göteborg och titta på Speedway med sin pappa, Roger, Thomas och Johannes. Så jag och Wille kommer vara själva....



Ha de gött

Puss och Kram 

Av Charlotta Åkervall - 20 maj 2012 19:55

Hej Hej

Vad har ni gjort denna underbar dag som denna har varit riktigt varmt idag, har fått lite färg idag. Oj oj vad min älskling har jobbat ute i landet lagt igen två rabatter och flyyttat till ett annan rabatt så nu har vi riktigt fint i landen. Älsklingen har gröna händer han kan verkligen det med blommor... 

Igår var våra föräldrar här så då grillade vi lite oj vad gott det var. Vi har även varit hundvakt åt cilla Josefine och Andreas hund....

Nu ska jag titta på tv innan jag ska gå och lägga mig börjar tidigt nu framöver.... 

Av Charlotta Åkervall - 12 maj 2012 19:59

Hej på er vad har ni haft för er denna lördag.

Själv så har jag och gubben min stor städat hela huset och jag kan säga att det var behövligt, så nu är det skinande rent här i allafall och det känns gött...Och Willhelm har varit så redig och hjälp oss städa...

När vi var klara med städningen så åkte vi och handlade lite middagsmat så vi har i veckan...Jag köpte en film när vi var och handlade  Hamilton har velat se den länge nu men inte blivit av så jag ska snart sätta mig och kolla på den...

Imorgon händer nog inte så mycket åker nog hem till mina föräldrar en sväng...

 

Av Charlotta Åkervall - 11 maj 2012 21:04

God kväll på er

Ja nu var det ett tag sen sist igen men jag har inte så mycket att skriva om.. Har fått forsättning på jobbet så nu har jag till den 27/5 och sen får vi se. Vecka 21 ska vi börja jobba bara dagtid 06-14 hela veckan. Vi får se hur länge det håller...

kommer vara väldigt trötter hela tiden.

Lilleman sover för natten, jag är så stolt över Willhelm han har ju börjat pussla för några veckor sen och nu kan han redan pussla helt själv utan hjälp av mamma.....

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på det återstår och ser...

 

 

 

Puss & Kram

Lotta

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards