Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under februari 2014

Av Charlotta Åkervall - 26 februari 2014 12:27

Hej hej nu var det ett tag sen sist. I fredags var Willem på kalas hos en kille. Han var där med sin dagmamma och de andra dagbarnen. Dom hade fått ridit på en liten ponny och det var uppskattat av alla barn.
I måndags opererade Johan bort sin gallblåsa som han har haft besvär med. Så nu är han hemma och har ont, men det börjar bli bättre nu iallafall... Nu sitter vi och väntar på att mina föräldrar ska komma hit. Willem är hos dagmamman och leker av sig med barnen

Jag tänkte lägga upp en film när han rider med det gör jag en annan dag..

Av Charlotta Åkervall - 16 februari 2014 23:48

Hej hej på er... Åh nu var den här helgen och vi har varit på kalas både igår och idag.
Igår var vi på kalas hos mina föräldrar för min mamma fyllde år i fredags på
alla hjärtansdag så det bjöds på massa gött. Idag var på 30 års kalas hos Thomas det bjöds på massa gött där också... Barnen hade roligt både idag och igår lekte med sin kusiner. Så det var den helgen det... Jag ska försöka att skriva lite oftare men har inte så mycket att skriva om..

Av Charlotta Åkervall - 7 februari 2014 22:39

Hej hej på er nu var det några dagar sen sist, men har inte haft så mycket att skriva om. Har varit otroligt trött och en dotter som inte sover så bra. Hon har nog lite ont i magen när hon inte får bajsa som hon brukar. Idag hade vi lite fredags mys till invigningen av Os vinter. Nu sitter jag och tittar på tv. Imorgon blir man 1 år äldre då...

Av Charlotta Åkervall - 1 februari 2014 18:07

Hej hej på er.. Vi startade dagen med att äta frukost tillsammans min hjärtan. Idag har vi haft en hemma dag. Vi åkte in till vinninga och åkte pulka. Sedan kom barnens farmor och farfar dom hade köpt med sig semlor så himla gött..
Imorgon ska vi åka till mina föräldrar och äta middag, gött att slippa laga mat för en gång skull.

Både barnen och mamma tyckte det var roligt

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards