Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under augusti 2012

Av Charlotta Åkervall - 25 augusti 2012 19:48

God kväll på er

Ja som ni ser så har vi varit på konfirmation Philip har haft det idag så vi i väg redan kl tio i morse  det blev lite stessigt var tvugna att köpa kort och åka tanka bilen för tanken var nästan tom.... Men fram kom vi iallafall och kyrkan gick la så där med Willhelm han blir lite rastlös av sitta still så men det var inte bara Wille det var andra barn med som var jobbiga..

Vilken god mat vi blev bjudna på hemmagjord potatissallad med egen planka med olika kött och skink bitar vatten,honungsmeloner vindruvor. Och till kaffet blev det cheesecake och någon annan glasstårta med maräng. Som min stora syster Jessica hade gjort himla gött var det....

Nu sitter jag i soffan och tar igen mig och tittar lite på tv

God Natt


Av Charlotta Åkervall - 23 augusti 2012 19:45

God kväll och hej på er vad har ni haft för er


Här har det inte hänt så mycket men förra veckan så var jag sjukskriven för jag hade så ont i min arm den bara hade svullnat upp. Jag vet inte riktigt vad som hade hänt men nu är det bättre i allafall.

Och nu i veckan skulle jag jobba och det gjorde jag en dag. Sen så var jag tvungen att vara hemma med Willhelm för dagmammorna tror han har svinkoppor, det har gått svinkoppor hos dagmammorna, han har ett sår under näsan som inte har velat läka men nu börjar det göra det.....

Nu ska jag sätta mig i soffan o ch titta på tv och mumsa på lite glass

Av Charlotta Åkervall - 6 augusti 2012 20:09

God kväll på er.
Vad har ni gjort idag, själv har jag börjat jobbat igen efter semestern och det var väl så där kul. Lilleman började hos dagmamman igen efter sin ledighet det tyckte han var kul och få busa av sig lite....
När jag kom hem åkte vi och handlade lite mat så vi har i veckan.
Här kommer en bild på lilla magen då jag är i vecka 14 ( 13+1)
Nu ska jag lägga mig i sängen och se på os. Så nu säger jag god natt

Av Charlotta Åkervall - 2 augusti 2012 19:58

Ja som rubriken lyder så väntar vi en liten bebis. Som vi har längtat. Willhelm tycker det ska bli roligt med en bebis och håller på och pussar på min mage.
Så det är lite varför jag inte skrivit på länge men har mått så fruktansvärt illa men det är på väg att försvinna. Så nu kan jag börja skriva lite igen.


lilla pyret 12v +4


Ha det så bra

Kram och puss

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards