Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Utvecklingssamtal

Av Charlotta Åkervall - 25 april 2016 19:54

Här kommer mitt bidrag till mammamagedagen. Willhelm tog bilden på min mage nu ikväll.

   

Magen är lite fluffig lite lös inte sådär hård som den var innan man fick alla barn. Men jag är nöjd med min kropp och mårbra av hur jag ser ut, och är inte i behov att varken gå ner i vikt, kanske att man äter lite bättre än vad man gör.


Efter jag och Ejnar lämnat de stora på sina ställen åkte vi in till stan och handlade lite snabbt det vi skulle ha. Sen åkte vi hem och myste i soffan, så Ejnar somnade och sov någon timme..

Plockade och grejade lite när Ejnar vaknat. Johans föräldrar kom hit och var barnvakt åt lilleman, när jag och Willhelm skulle till skolan på utvecklingssamtal, det gick bra fick reda på lite om hur det går för honom i skolan. Det är vissa saker som är roligare än andra, men så är det väl för alla.

Nu på kvällen så tog jag en dusch medans barnen lekte så bra ihop, måste ju passa på då.


Åh nu har jag landat i sängen, barnen sover åh jag skulle titta på tv men då funka inte boxern inne sovrummet..... så fick ta in datorn istället och kolla på den. får se om jag får igång den imorgon.

Får se vad vi hittar på imorgon Tove är hemma med oss.


Vet inte om jag tala om att vi var inne i Skara och lämnade in mina ringar, dom skulle förstora bägge men förlovningsringen skulle han göra om helt för den skulle bli för tunn och vigselringen skulle han sätta i bit.. visar en bild när jag får tillbaka dom men det dröjer ett tag, är lite röda dagar nu.    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Åkervall - 11 maj 2016 16:10

Hej jag har bytt blogg till nouw och hoppas ni som har läst min blogg fortsätter att göra det. nouw.com/mammatill3småskatter ...

Av Charlotta Åkervall - 4 maj 2016 11:14

Jag ska byta blogg Nouw: 0403128848

Av Charlotta Åkervall - 2 maj 2016 21:09

Hej på er alla fina!   Så var det redan ny vecka igen, vi tog morgon lite före sju och gick upp och åt frukost.. Sen gjorde dom iordning sig för en dag i skolan och en dag hos dagmamman. Jag och lilleman åkte hem till mina föräldrar/mormor och mo...

Av Charlotta Åkervall - 1 maj 2016 20:36


Hej och välkommen sköna maj! Vi välkomnar maj månad nu och hoppas på lite finare väder också.. Åh en månad fri från sjukdomar. Vi låg och drog oss i sängen i morse igen och gick inte upp förrän klockan var nio. Fast jag hoppade in i duschen innan ...

Av Charlotta Åkervall - 30 april 2016 21:43

Hej och god kväll på er alla fina! Idag startade vi dagen vi 10, gick upp och åt frukost tillsammans. Det blev lite sent men vi låg kvar i sängen och myste med varandra... Efter frukost så gjorde jag och Tove oss iordning för att åka till stan Li...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards