Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under mars 2014

Av Charlotta Åkervall - 30 mars 2014 20:25

Hej hej idag startade vi dagen med att äta frukost tillsammans sen hade vi inga planer inplanerade men det ändrades fort och vi gjorde oss iordning och åkte till Thomas, Nok, Piyawan och Nathalie och var där hela dagen. Vi åt mat, tacos och fikade. Vi var även ute på en promenad allihopa..... Så det var två trötta barn när vi åkte hem även mamma/jag var trött efter att varit ute hela dagen....
Igår var jag i ullared med jennie hela dagen och denna gång var det jag som körde men det gick bra... Blev endel handlat till barnen..

Bild tagen av Thomas idag när vi var där.

Av Charlotta Åkervall - 27 mars 2014 20:41

Hej hej på er.. Idag har vi ätit frukost tillsammans mina underbara barn. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka och hälsa på min lillasyster josefine i deras nya lägenhet. Sen åkte jag bara hem för att laga mat och sen åka vidare till Gisela, Mikael och Hugo för lite fika.... Imorgon blir det bvc med tove och sen inskolning...

Av Charlotta Åkervall - 26 mars 2014 16:57

Hej hej idag har jag och mina små hjärtan ätit frukost tillsammans sen gjorde vi oss iordning för att lämna storebror hos dagmamman och jag och Tove åkte hem å myste för att sen lämna tove för inskolning. Så när jag kom hem fick jag passa på att städa men jag han inte riktigt färdigt får fortsätta på fredag igen..... Pappan i huset kommer hem imorgon som vi har saknat.. Igår blev Tove hela 14 månader och nästa vecka den 3 april fyller mitt lilla hjärta 5 år. Tänk att det att det 5 år sen man låg på BB och nu har han hunnit bli storebror också...

Av Charlotta Åkervall - 15 mars 2014 20:26

Hej hej på er... Idag började vi dagen med att äta frukost ihop mina hjärtan... Sen gjorde vi oss iordning och Johan gick ut och tvätta städa bilen. Sen skulle vi till barnen farmor och farfar och Thomas, nok, Piyawan och Nathalie var också där, vi fika och åt middag. Sen körde jag in Johan till skara han skulle ut och ta några öl med några kompisar....
Imorgon ska jag och barnen till mina föräldrar vet inte om Johan ska med, men tror inte det han är säkert bakfull...
Hej så länge

Av Charlotta Åkervall - 8 mars 2014 20:58

God kväll på er som det står i rubiken så tittar vi på melodifestivalen. Och innan det började så gjorde vi varma mackor. Fast först var jag inne i stan och handlade lite. Kändes lite konstigt att ta bilen själv och åka och handla. För igår fick jag äntligen mitt körkort som jag har kämpat.... Nu ska vi äta lite godis och fortsätta titta på melo. Idag har vi varit hos mamma och pappa även josefine och andreas kom också Johanna kom cyklande. Imorgon ska vi på kalas för philip som fyller år på måndag.

Av Charlotta Åkervall - 2 mars 2014 20:42

Hej hej på er alla. Oj vad tiden rinner iväg redan 2 mars och barnens farfar fyller år idag. Men vi firade honom igår hemma hos oss och Thomas, Nok, Piyawan och Nathalie var också här, men lilla Nathalie var inte så pigg..... Och idag när Willhelm vaknade så hade han blivit lite förkyld.... Hoppas det blir så mycket värre... Imorgon tänkte jag ta en tvätt och städardag har väldigt mycket tvätt som behöver tvättas. Får se hur mycket jag får gjort med barnen. Får se om min huvudvärk har försvunnit tills i morgon....
God Natt

Tove och Nathalie i farmor Gudruns knä.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards