Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under juni 2014

Av Charlotta Åkervall - 28 juni 2014 22:35

Hej hej på er finisar. Idag hade vi sovmorgon här vi vakna upp inte förrän efter nio. Då gick vi upp och åt frukost mina hjärtan. Sedan gjorde vi oss iordning för att åka till trollhättan och shoppa lite. Det blev lite skor och skaljacka och skalbyxor till Tove jag köpte ett par byxor och en tröja. Kan visa bilder imorgon... Det regnade hela vägen dit och hela vägen hem.. Kan någon säga att det har regnat hela dagen idag.... Imorgon får vi se vad som händer.. inget planerat..

Av Charlotta Åkervall - 26 juni 2014 10:59

Hej hej på er alla finisar.. Här sitter vi i soffan jag och barnen och tittar på
disney junior och myser.. Jag har blivit förkyld har så ont i halsen och knappt någon röst. Så det har varit en skön vecka jag har jobbat korta dagar mån- onsdag har jag jobbat 14 -17.30 och idag jobbar jag till 22 för idag hämtar Johan barnen.... Det är bara 1 vecka kvar att jobba sen är det semester och det ska bli så gött.. I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på för något, men något ska vi säkert komma på och det ska nog bli fint väder också.
Ha det så bra..

Här är ett par byxor tight som jag sydde förra helgen.

Av Charlotta Åkervall - 20 juni 2014 22:27

Hej hej på er alla vänner.... och
glad midsommar på er, vilket underbart väder vi haft och mysigt har vi haft det också. Vi firade ihop med mina föräldrar och min bror Thobias och Johans föräldrar Thomas, Nok, Nathalie, Piyawan, Dennis och Martina och lilla Casper. Barnen har lekt och haft så roligt hela dagen, så det var två trötta barn dom slocknade fort i kväll. Tack alla för en trevlig midsommar och underbar kväll.....

Av Charlotta Åkervall - 7 juni 2014 22:18

Hej på er alla finisar... Här startade jag och barnen med att äta frukost tillsammans, Johan var bakfull. Sen gjorde jag och barnen oss iordning för att åka till min mamma och pappa/mormor och morfar, och där tillbringade vi hela dagen. Så vi åt mat och fikade där... Det var rätt fint väder idag så vi satt ute och barnen lekte och grejade. Men när vi kom till lundsbrunn så kom regnet.....

Imorgon ska vi på dop, casper döps Martina och Kennys son.. Ska försöka ta lite bilder.

Av Charlotta Åkervall - 6 juni 2014 21:04

Hej hej på er alla finisar. Idag firar vi Sveriges nationaldag... Vi började dagen med att äta en riktig mys frukost tillsammans mina hjärtan. Sen gjorde jag och barnen oss iordning för att åka till mamma och pappa/mormor och morfar. Senare på dagen skulle vi på kalas hos min lillasyster josefine som fyllde 27 år den 30 maj....
Min stora älskling är på party hos en kompis och kommer nog inte hem förrän imorgon... Ni får ha det så bra så hörs vi...

En gammalt kort för några helger sedan på min underbara familj...

Av Charlotta Åkervall - 1 juni 2014 20:53

Hej hej på er alla finisar.... Igår var det sista maj och min stora älsklång födelsedag hela 36 år blev han. Och det firade vi med tårta och grillning på kvällen, med mina och johans föräldrar och min bror Thobias och johans bror Thomas, Nok, Piyawan och Nathalie. Och vi var ute hela dagen och barn lekte och busade. Kan tala om att det var två trötta barn som somna snabbt...
Idag har vi varit i Skövde en sväng, på vägen hem åkte vi och tittade på silverfallen i lördags. Vi åkte förbi mina föräldrar på vägen hem och där fick mat och fika.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards