Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under juni 2013

Av Charlotta Åkervall - 30 juni 2013 22:31

God kväll på er, vilket härligt väder vi haft idag. Dagen har spenderats med barnens farmor och farfar. Det blev lite grillning och vi åkte ut en sväng med båten det tyckte Willhelm var skoj. Medans vi åkte båt var farmor kvar på land och tog hand om Tove. Så det har varit en toppen dag, Wille var helnöjd iallafall.

Kommer lite bilder från båt turen gillar bilden när Wille kör mitt lilla hjärta

Av Charlotta Åkervall - 25 juni 2013 20:40

God kväll på er, vilket underbart väder vi haft ida. Mina föräldrar kom ut en sväng till mig och barnen. Willhelm lekte med morfar och Tove låg i vagnen och sov. När Johan kom hem åkte vi och handlade lite.
Idag blir Tove 5 månader gammal, tänk vad tiden går fort när man inte vill att det ska gå fort.
Får hoppas vädret blir lika fint imorgon som det har varit idag.

Av Charlotta Åkervall - 23 juni 2013 21:49

God kväll på er, här har det varit tråkväder. Så vi tog en tripp till IKEA Uddevalla, det blev lite smått och gott tex nya täcken, kuddar påslakan till lillan och ritpapper och turspennor till Willhelm....
Barnen var jättejobbiga att natta ikväll men nu sover dom äntligen så nu har man lite egentid innan det är dags att lägga sig själv....

Ha det så bra

Av Charlotta Åkervall - 22 juni 2013 11:28

Hej på er alla, idag är det skit väder ute. Igår firade midsommar hemma med barnens mormor, morfar, Thobias, farmor, farfar, Thomas, Nok och piyawan. Det åts midsommar mat och jordgubbar glass och grädde. Var en mycket trevlig dag/kväll.
Idag ska vi åka till mina föräldrar/mormor, morfar och fira pappa som har fyllt år.
Tänk snart är min lilla tjej redan 5 månader, det går alldeles för fort.....

Av Charlotta Åkervall - 20 juni 2013 20:15

God kväll på er finisar, hoppas allt är bra med er som det är med mig och min underbara familj.
Här har det varit helt underbart väder, det var inte så fint väder i morse men det blev finare under dagen.
Idag hade vi beställt tid till fotografering skulle ta kort och sätta ut i tidningen. Det blev tre olika bilder på oss. Hoppas det blir bra kort nu.
Efter fotograferingen åkte vi till skogshyddan och fikade ihop med barnens mormor och morfar/ farmor och farfar. Willhelm fick leka lite på lekplatsen som är där. Så fint där...
Nu har jag lagt båda barnen så nu får jag lite egentid. Johan och hans pappa är ute med båten och fiskar.
Ha en trevlig midsommar allihop det ska jag och min familj ha.....

Kram

Av Charlotta Åkervall - 17 juni 2013 21:47

God kväll på er, hoppas allt är bra för det är det med mig och min underbara familj... Mina föräldrar/mormor och morfar var här i förmiddag och drack kaffe och fikade..
Senare idag hade Willhelm avslutning på Träffis deras samlingsställe där alla barn och dagmammorna samlas. Det bjöds på god fika och barnen fick leka av sig. Det märktes att han var trött minsta lilla så blev han arg och grinig...
Nu sitter jag och tittar på tv, men det blir någ sängen snart för mig är väldigt trötter.

Av Charlotta Åkervall - 16 juni 2013 17:02

Hej på er alla, hoppas allt är bra med er som det är med mig och min lilla familj.
Idag åkte vi till Lidköping och åt frukost, vi köpte med oss blomjord också så vi kunde plantera blommorna i utekrukorna så nu är det fint. Senare sen ska vi in till skara och titta på balen. Hoppas på uppehåll så det inte regnar.
Just nu ligger jag och vilar med Tove.

Mina små hjärtan<3

Av Charlotta Åkervall - 15 juni 2013 19:36

God kväll på er alla, hoppas allt är bra med er som det är med mig och min familj. Idag har vi varit hos mamma och pappa/ mormor och morfar och när vi var där passade Johan och jag på att åka kinne - vedums trädgård handel och köpte lite blommor vi ska plantera i våra krukor, men när vi kom hem upptäckte vi att vi inte hade någon blom jord hemma så det måste vi handla imorgon.
Igår var vi på Johannes student, Willhelm och Tove's kusin det var så fint men det kunde varit lite bättre väder bara. Det bjöds på god mat och tårta. Här kommer lite bilder från student firandet

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards