Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under februari 2012

Av Charlotta Åkervall - 23 februari 2012 20:52

God kväll på er

Vad har ni haft för er idag, min dag har inte bestått av mycket. Jag och Willhelm har myst i mängder och tittat på tv bumbi björnarna. Men nu börjar mitt lilla hjärta bli lite bättre inte haft så mycket feber idag med en jobbig hosta....

Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags för sängen..


I morse föddes en ny liten prinsessa till Viktoria och Daniel måste vara stolta föräldrar och imorgon får man veta namnet på prinsessan

Av Charlotta Åkervall - 22 februari 2012 21:05

God kväll på er

Vad har hänt hos er, här har vi sjukstuga mitt lilla hjärta är sjuk han är förskyld och febrig han har haft hög  feber nu i fyra dagar nästan 40 grader som kommer och går. men jag tycker så synd om honom han äter inte som han brukar men han dricker i allafall. Jag hoppas han blir bättre snart mitt lilla hjärta.... Så på dagarna myser vi mängder så mycket han orkar sen sover han och tittar på disney.

Nu sitter jag och tittar på livet blir bättre. Snart blir det sängen för mig

Av Charlotta Åkervall - 18 februari 2012 20:21

God kväll på er

Vad har ni haft för er idag själv så har vi varit på kalas hos min mina föräldrar min mamma har fyllt år, så det bjöds på kaffe och mycket god fika och cheesecake tårta...Willhelm lekte med sina kusiner.

Nu sitter jag och hjärtat och tittar på melodifestivalen och mumsar chips och godis.

 

Igår var jag ute och åt med mina arbetskamrater, hade väldigt trevligt och himla god mat och trevligt sällskap. Först var vi bjudna hem till Gisela på smink party....

Det blir någ en tidig kväll för mig är så trött..

 

Ha det bra

 

Av Charlotta Åkervall - 14 februari 2012 20:23

God kväll på er alla, Vad har ni haft för er idag. Själv så har jag jobbat.

Idag är det inte en vanlig dag för idag är det alla hjärtans dag. Och inte någ med det så är det min mammas födelsedag, Hipp Hipp Hurra för mamma. Har ni fått något fint utav era kära...

själv så har vi hoppat över det.


Nej snart blir det sängen för min del är helt slut och så har jag fått skitont i min rygg/svanskota

God Natt

på er

Av Charlotta Åkervall - 13 februari 2012 20:38

God kväll på er,

Nu är det en ny arbetsvecka och nya tag. Så börjar man bli förskyld igen känns inte så kul.

Idag hade vi lite kalas igen för mig det sista och idag var det johans syskon med familjer som var här och firade mig. Willhelm lekte så med sina kusiner så han somna med en gång när vi la honom.

Så nu sitter  man i soffan och slappar lite innan det är det är dags att gå och lägga sig..

Men här har vi haft en underbar kväll.

 

God Natt

Av Charlotta Åkervall - 11 februari 2012 20:17

God kväll på er

Vad har ni gjort den här toppen lördagen.

Här har främmandet precis åkt hem vi har haft lite kalas för mig som har fyllt år. Åh nu sitter jag och älsklingen och kollar på melodifestivalen mamma, pappa mina syskon med familjer och Johans föräldrar... Så vi har haft en underbar dag/kväll. Det bjöds på kaffe och fika cheesecake till tårta., som Willhelm var med och bakade igår.

Mittl lilla hjärta sover nu han var helt slut efter ha lekt så med sin kusiner...

Imorgon vet jag inte vad som händer det återstår och ser.


Puss & Kram

från mig och min underbara familj

Av Charlotta Åkervall - 9 februari 2012 09:30

God morgon

Här har vi varit vakna ett bra tag, Willhelm är sjuk och ligger i soffan och tittar på bumbi björnarna det är nya favoriten. Så då tar jag och sätter mig vid datorn. och lite. Han var även hemma igår också så jag är hemma och vabbar.

Igår var ingen vanlig dag för det var min födelsedag och man blir bara äldre och äldre. Min mamma och pappa kom på spontan besök och hade med sig goda semlor vi hade till kaffet... Så på lördag blir det lite kalas om wille har blivit bättre från sin förskylning och han har haft lite feber.. Så det blir en riktig mys och slappar dag för mig och hjärtat.

 

Hipp hipp hurra

för  mig

Av Charlotta Åkervall - 5 februari 2012 19:46

Hej på er

Vad har ni haft för er, vi har haft besök av Willhelms mormor och morfar och demhade med sig mat hem till oss som vi åt. Himla gött och slippa laga mat för en gång skull. Sen till fikat kom även Willhelm farmor och farfar också....

Nu sitter jag och tittar på sofias änglar så jäkla bra...


Igår var vi hos mina föräldrar en sväng efter vi hade varit i götene och bytte Willhelms overall.

Imorgon är det dags för jobb igen och nu jobbar jag eftermiddag denn veckan så jag får cykla och lämna Willhelm i vinninga för Johan jobbar också..

Ska titta på bones nu och efter det blir det någ sängen strax efter....

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards