Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under maj 2015

Av Charlotta Åkervall - 31 maj 2015 22:52

Hej hej på er alla finisar... Idag har vi firat Mors dag. Tack för att jag får vara just eran mamma, och att jag har min mamma som mamma älskar dig jättemycket.... Men idag har vi även firat älsklingen födelsedagen han fyller hela 37 år. Älskar dig mitt hjärta.
Imorgon är det dags för barnen att gå till dagmamman och pappan i huset har förberett sig för sin jobbvecka. På fredag ska vi på 2 studenter i Skara som tur är....
Vilken jobbig kväll det var med Tove idag hon ville inte sova.
Älskar er alla mina hjärtan.

Tack för att jag får vara er mamma

Magen i v 34 (33+2)

Av Charlotta Åkervall - 12 maj 2015 21:37

Hej på er alla finisar... Nu är det långt mellan gångerna jag skriver. Men jag gör inte så mycket på dagarna. Nu har barnen varit hemma från dagmamman. Han spydde i måndags, men vet inte va det var för det bara en gång så var det över..
I lördags så var vi dop för min systerdotter Isobel Josefine och Andreas dotter. Hon fick namnet
Isobel Juno Annelie och Veronica Zälle. Det var et väldigt fint och mysigt dop..
Magen den växer och blir stor redan i vecka (v31) 30+4 idag. Men nu börjar det bli tungt och jobbigt och besvär med foglossning. Det är en väldigt rörlig liten bebis i magen. Nu ska jag försöka skriva lite oftare...

Av Charlotta Åkervall - 1 maj 2015 20:48

Hej hej på er alla finisar, nu var det ett bra tag sen sist. Men jag blev fortsatt sjukskriven till 20 maj sen hoppas jag havandeskapspenningen går i genom. Igår fick jag hämta hem en febrig tjej. Så Johan fick vara hemma med Tove så åkte jag och willhelm på kalas för Amanda som fyllde
11 år. Willhelm hade så roligt. Dom gick och kollade på brasan i Lundsbrunn också och lyssnade på när dom sjung in våren. Men det hade gått bra hemma med.
Idag åkte vi till mina föräldrar och åt våfflor. Nu ligger jag i sängen och jäser.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards