Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under mars 2015

Av Charlotta Åkervall - 30 mars 2015 21:18

Hej hej på er alla finisar.... Idag startade jag och barnen med att äta frukost tillsammans. Snickarna kom lite efter
kl 7.00 Det var dags att sätta dit bänkskivorna i köket. Det blev så snyggt.... Nu kommer dom inte på ett tag dom väntar på lite grejer... Efter jag lämnat barnen hos dagmamman så åkte jag och tankade bilen, efter det åkte jag till jobbet och pratade lite. Jag och min hjärtan fick köra in Johans pappa till lidköping så han kunde hämta bilen.. Imorgon ska jag fortsätta plocka in grejer i köksskåpen....
Nu ligger jag i sängen och tittar på tv....

Av Charlotta Åkervall - 25 mars 2015 16:50

Hej hej på er alla finisar.. Idag fick jag hämtar hem en febrig liten tjej. Det var ett tag sen hon var sjuk nu.. Idag var jag inne i stan och tog en fika på hjärtbergs med Johans föräldrar. Bygget börjar bli färdigt, tänkte jag lägger upp lite bilder senare om vi får bänkskivan till köket i veckan... Imorgon blir det en jobbig dag när jag har Tove hemma willhelm lämnar jag som vanligt iallafall.
Men imorgon kommer Johan hem ska bli skönt.

Av Charlotta Åkervall - 23 mars 2015 22:03

Hej hej på er alla finisar. Nu var det ett himla bra tag sen sist jag.
Men jag mår inte så bra huvudvärken börjar komma och så har jag ont av foglossning. Så här blivit sjukskriven pga det. Tycker det går galet fort denna graviditeten redan v23+3. Börjat känna mig väldigt stor även börjat känna små buffar från bebis i magen. Våren har börjat komma men idag har det varit kallt.
Förra veckan planterade jag lite blommor. Igår var vi på 1 års kalas Casper fyllde år. Han fick massa fina presenter. Tänk att min lilla prins willhelm fyller 6 år på långfredag, drygt två veckor dit. Börjar bli stor kille.
Idag har jag varit hos mina föräldrar.
Ha det så bra tills nästa gång vi hörs

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards