Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under april 2012

Av Charlotta Åkervall - 30 april 2012 21:36

Hej på er

Idag är det Valborg det är den dagen man firar in våren med. Nu känns det verkligen att våren är på väg vi har haft en väldigt skön Valborg..

Vi var en sväng hos Johans föräldrar och fikade lite innan vi skulle på kalas. För Willhelms kusin Amanda fyller 8 år idag.. HIPP HIPP HURRA. Så där blev det mycket bus och lek...

Så mycket mer har nog inte hänt. Imorgon får vi besök av mina kompisar Jennie och Eleonore...


Av Charlotta Åkervall - 27 april 2012 20:37

Hej på er

Vad har ni gjort denna fredag själv så har jag jobbat från 6.00-12.00 och nu är vi lediga ända till onsdag eftermiddag. Det ska bli så himla gött får hoppas på bättre väder nu oxå....

Johan bror och hans tjej har varit här och bytte däck på bilen, så nu är alla klara med det.. Så vi bjöd på kaffe och fika.

Nu ska jag titta på tv.

 Imorgon ska vi åka och handla lite mat sen ska vi nog åka kolla på det nya köpcentret i lidköping. Vet inte inte vad vi ska hitta på mer för något det återstår och ser..


 Puss och Kram

 Lotta

Av Charlotta Åkervall - 24 april 2012 19:52

Hej på er

Bad har ni haft för er min dag har bestått av arbete jobbar förmiddag den här veckan och den här veckan har vi fått skjuts utav svärfar. När jag och Willhelm kom hem så började han leka och han har börjat puzzla nu det tycker han är roligt...

       

Så här sitter han och puzzlar mitt lilla hjärta...

Nu ska jag titta på tv innan det är dags för sängen har varit så himla trötter idag .         


Av Charlotta Åkervall - 21 april 2012 20:43

God kväll på er

Vad har ni haft för er, det var ett bra tag sen jag skrev men det har inte hänt så mycket. Jag började jobba igen på mitt gamla jobb, har till den 6 maj. Jag och älsklingen har bytt mobiltelefoner dem kom i veckan.

Idag har vi varit och handlat mat så vi har i veckan. Sen tog vi en sväng förbi mina föräldrar när vi hade ätit middag. Min mammas syster och hennes man var där och dem ville träffa Willhelm.....

Ska försöka skriva lite oftare nu, men har inte så mycket att skriva om..

Av Charlotta Åkervall - 7 april 2012 11:52

Hej på er

Tänkte bara titta in och önska er Glad Påsk hoppas ni får en underbar dag/kväll. Vi ska fira påsk med våra föräldrar. Lite tråkigt väder vi har fått nu bara, helt vitt ute men jag hoppas det försvinner snart. Nu ska jag ta det lugnt innan vi åker iväg, Willhelm sover en stund nu så han orkar med ikväll.


Glad Påsk

önskar

oss

Av Charlotta Åkervall - 5 april 2012 19:44

God kväll på er alla..

Vad har ni haft för er denna kalla torsdag, själv så har det inte hänt så mycket här, Willhelm har varit hos dagmamman.. så jag har inte gjort så mycket....

Igår hade jag och Willhelm finbesök av min kompis Jennie så vi fikade och pratade lite. Willhelm tittade på Lejonkungen...

Nu ska jag slappa framför tv/datorn älsklingen tittar på hockey..

Här kommer lite bilder på Willhelm 3 års presenter...

              


Cykeln, leksakdjuren och småbilarna Willhelm fick av oss, men oj vad svårt det var att cykla




     

Brio Tåg bana, radiostyrd bil, leksaktält och en förvarings låda


      

 memori och massa kläder, allt det andra fick han utav dem andra som var här och firade honom.


Ha det så bra 

    Puss och Kram     

Av Charlotta Åkervall - 3 april 2012 21:07

God kväll på er.

Vad har ni haft för er denna tisdag, Här är det ingen vanlig dag för det är Willhelms 3 års dag. Tänk att det redan är tre år sedan våran lille kille föddes, den finaste och snälllaste gosse man kan ha...

Så när Wille var hos dagmamman så städade jag hela huset och bakade två socker kakor som vi skulle ha till kalaset idag. Så för ett tag sen åkte alla främmat hem och Wille sover nu äntligen efter lite bråk, han ville inte riktigt lägga sig men han var så trött... Bilder kommer någ i morgon. Men han fick så mycket fint utav oss fick en cykel och plastdjur och små bilar...

Nej nu ska jag titta på tv lite innan det är dags för sängen är så himla trött..     

      

Här försöker han nalla lite godis i skafferiet..

 

Ha det så bra

God Natt


Av Charlotta Åkervall - 1 april 2012 21:29

God kväll på er,

Vad har ni haft för er idag denna kalla och tråkiga söndag. Själv så har vi varit och handlat det sista som vi glömde igår, till kalaset på tisdag. För då är det ingen vanlig dag för det är Willhelm 3 års dag. Presenter är redan fixade och klara.

 Så när vi kom hem ställde jag mig och bakade lite gott och jag får fortsätta imorgon efter jag har varit på arbetsförmedlingen för i fredags gjorde jag sista dagen....så jäkla tråkigt. får vi se hur länge jag får gå hemma denna gången...

Nej nu ska jag slappa lite framför tv innan det är dags för sängen.


Ha det så bra

Puss och Kram

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards