Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under april 2011

Av Charlotta Åkervall - 29 april 2011 19:46

Nu är det äntligen helg gud vad skönt är så trött i kroppen.

Efter jobbet åkte vi till Trollhättan ÖVERBY och shoppade lite mest jag eller rättare sagt jag. Mamma och Pappa följde med oxå så vi har haft en bra eftermiddag.

Imorgon är det valborg och Amandas födelsedag så vi ska dit på kalas och Willhelm får träffa sina kusiner...

Nu skajag titta på tv och slappa

Av Charlotta Åkervall - 28 april 2011 20:54

Hallå idag har man jobbat näst sista dagen på den här veckan bara fredag kvar jobbar från 6.00-12.00 Det ska bli så himla göött med helg igen.

På lördag ska vi på kalas Amanda fyller 7 år och Philip har fyllt år oxå.

Imorgon ska vi åka till trollhättan Överby och shoppa lite mamma och pappa kanske ska följa med oxå.

Med andra ord så blir helgen lugn och skön......

Nu ska jag titta på lite csi miami 

Av Charlotta Åkervall - 25 april 2011 18:32

Oj vad det har varit skönt att vara ledig och vilken härlig påsk vi har haft underbart väder.

Idag har vi varit hos mina föräldrar vi satt ute njutit av det soliga vädret har fått lite mer färg på armarna. Jag körde hem till mamma och pappa (övningskör) det gick ganska bra tyckte jag. Får ta tag i teorin snart om jag ska få körkortet någon gång....

Imorgon är det dags för jobb igen efter ledigheten skönt att man jobbar förmiddag den här veckan.

Nu ska jag slappa frmför tv är så himla trött

Av Charlotta Åkervall - 24 april 2011 21:15

Vi har haft en underbar dag idag igen och idag har jag till och med bränt mig på armarna och axlarna är illröda.

Har oljat in möblerna sista gången idag och johan har tvättat och städat bilen. Vi har inte gjort så mycket idag. Har ätit upp resterna från igår.

Willhelm har lekt i sandlådan

Imorgon ska vi åka till mina föräldrar får hoppas på fint väder i morgon med så man kan vara ute...

Nu ska jag titta på lite csi miami och sen blir det sängen.

Det är sista lediga dagen imorgon sen börjar vi jobba på tisdag.


Av Charlotta Åkervall - 23 april 2011 20:35

Vi har tillbringat påskafton hemma tillsammans med Johans föräldrar. Har ätit god  påsk mat, vi satt ute och åt.

I förmiddags så var vi en sväng i Lidköping skulle handla lite blommor som vi skulle plantera, köpte planteringsjord på cheapy. Sen var vi och fikade på hjärtbergs.

När vi kom hem från stan så började vi plantera blommorna och klippt gräset för första gången nu vad det blev fint sen har vi oljat in våra ute möbler....

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra inget bestämt än.


Nu ska jag titta lite på csi miami, och sen nana man blir så trött när man är ute hela dagen Willhelm somna som en stock idag igen.

Av Charlotta Åkervall - 22 april 2011 20:33

Vilken underbar dag det har varit idag. Vi har varit ute och hållit på trädgården johan har klippt färdigt alla äppelträd. Och vi haft Willelms mormor, morfar, farmor och farfar på besök dem har hjäpt oss ute i trädgården så nu är allt klart och redo för första klippning av gräset.

Vi har haft grill premiär idag oxå, så himla gött.....

Har varit helt underbart när man har varit ute hela dagen men vad trött man är nu. Willhelm somna som en stock det tar på krafterna och vara ute hela dagen och vila midddag som man brukar.

Imorgon ska vi olja in några ute möbler och åka och köpa lite blommor och plantera..




Önskar er alla en Glad Påsk

Av Charlotta Åkervall - 21 april 2011 22:57

Nu ha har man jobbat klart för den här veckan, kom hem för en timme sen. Börjar inte jobba förrän på tisdag ska bli så himla gött.....

I helgen ska vi inte göra så mycket, vi ska hålla på i trädgården kanske plantera lite blommor. Hoppas nu bara på att det blir fint väder så man kan va ute och njuta av solen.

Ne nu ska jag slappa lite framför tvén och sen sängen, känner mig ganska trötter redan.... 

Av Charlotta Åkervall - 19 april 2011 22:45

Idag var det riktigt kämpigt att åka till jobbet, särskilt nu när det är så fint väder nu. Och det blir ju inte bättre på jobbet när det är som en bastu inne. Men nu är det ju bara två dagar kvar på den här veckan sen är man påsk ledig till på tisdag, UNDERBART.

Det ända tråkiga är att man jobbar till 22.00 på torsdag.

Man kanske sulle ta fram lite påsk saker imorgon kan ju vara kul för willhelm vi får se vad vi gör imorgon.

Nu ska jag slappa lite framför tv´en och sen blir det sängen

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards