Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under april 2014

Av Charlotta Åkervall - 26 april 2014 21:07

Hej hej på er. Åh vilka underbara dagar vi haft bara synd att barnen varit sjuka. Men idag gick vi ut och lekte lite. Jag kan ju säga att det var två väldigt trötta barn när vi kom in. Det blev lite grillning med Johans föräldrar och mina.... Kan ju tala om att solen har tagit väldigt mycket är väldigt röd som en tomat... Imorgon tänkte vi ta en sväng till IKEA. Kanske kommer lite bilder imorgon...

Av Charlotta Åkervall - 20 april 2014 20:47

Hej hej på er, här har vi sjukstuga fortfarande. Inget roligt och se sina barn dåliga, willhelm har fått den eriterande hosta så han känner sig spy färdig. Och nu vakna han med feber också och Tove är dunderförkyld. Idag har vi haft en tvättar dag. Vi kunde hänga tvätten ute för det har varit så fint väder. Nu är det en dag till ledigt sen blir det jobb igen om det inte blir vab...

Av Charlotta Åkervall - 18 april 2014 19:37

Hej hej på er, nu var det ett tag sen sist jag skrev. Men jag har börjat jobba igen efter mamma ledigheten jag började den 7 april så har jobbat i två veckor. Har varit helt slut på kvällarna och griniga barn. Jag jobbar bara dagtid nu i två månader, sen blir det
2 skift.
Idag har vi startat dagen med att äta frukost tillsammans. Innan frukosten fick barnen varsitt påskägg. Sen gjorde jag mig iordning och åkte till mina föräldrar, jag hade bara Tove med mig och Wille var hemma med sin pappa....
Det var allt för nu, vi hörs.....

Av Charlotta Åkervall - 3 april 2014 20:20

Hej hej på er.. Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller världens bästa Willhelm 5 år.. Vi började dagen med att äta mys frukost tillsammans sen fick han öppna lite paket. Sen gjorde vi oss iordning för att åka till Lidköping och handla lite så jag kan baka imorgon... Senare på dagen kom farfar och klippte gräset för första gången i år. Min kompis Jennie kom och bytte däck på bilen.. Vi ska fira mer med kalas på söndag...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards