Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Charlotta Åkervall - 29 oktober 2012 18:59

Hej på er alla..
Här har det inte hänt så mycket fortfarande sjukskriven. Men inte nog med det har man blivit sjuk igen snorig, ont i halsen och ont i huvudet...
Så har mest legat i soffan hela dagen på grund av hemska huvudvärken. Nu är det bara 100 dagar tills bebis är beräknad att komma. Är nu i vecka 25+4.
Nu ska jag titta på tv och snart blir det sängen......

Av Charlotta Åkervall - 22 oktober 2012 21:00

God kväll på er.
Vad har ni haft för er själv har jag blivit sjukskriven 2 veckor för ryggen, foglossning som spökar. Men annars så är allt bra. Magen växer på det börjar bli tungt nu är i vecka 24+4. Vad jag längtar tills hjärtat kommer.

   

Mysigt Willhelm tycker det ska bli så spännande med ett syskon. Han säger mammas mage är stor, lillasyster ligger i mammas mage.....

Nu ska jag titta på lite tv innan jag går och lägger mig. 

Av Charlotta Åkervall - 4 oktober 2012 20:11

Tja på er

Ja idag är det kanelbullens dag och mina föräldrar kom lite på besök och dem hade med sig bullar vi fikade. Det var himla gott... Men oj vad Willhelm var grinig och hängig det blev ett kort besök bara.

 

Nu ska jag inte göra så mycket bara slappa i soffan och titta lite på tv.

Puss & Kram

Av Charlotta Åkervall - 3 oktober 2012 14:44

Tja på er alla.

Här har vi sjukstuga det började i måndag efter Willhelm hade fotograferats sig hos dagmammorna, så när vi kom hem sa han att han inte mår bra. Och han han hade lite feber också snorig är han också...

Idag blir Willhelm 3½ år stora killen. Nu sitter vi framför tv och myser och tittar på Pippi Långstrump  (den tecknade)...

Så det blir någ att vara hemma resten av veckan med.


Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards