Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under december 2013

Av Charlotta Åkervall - 23 december 2013 22:53

Hej hej på er... Nu har jag slagit in alla julklapparna. Det blir en hel del julklappar... Mina föräldrar kom hit en sväng så vi bjöd på mat och fika. Willhelm har pratat om julafton hela dagen och då får man öppna sista luckan i kalendern och alla julklapparna, ska bli roligt och se hur Tove reagerar på tomten Wille går det nog bra med han var inte rädd förra året. Nu blir det sängen gör min del.
God Jul til er alla!

Av Charlotta Åkervall - 12 december 2013 20:57

Hej hej vänner. Här är det inget vidare har fortfarande maginfluensa men inte Wille han var väl bara dålig på måndag när jag fick hämta honom. Så det är bara jag och Tove som blivit dåliga. Hoppas verkligen vi blir bra snart tycker så synd om min lilla prinsessa. Så det har inte hänt mycket här i veckan. Vi hör när vi mår bättre.

Av Charlotta Åkervall - 8 december 2013 21:00

Hej hej vänner... Idag är det redan andra advent så vid frukost tände vi det andra ljuset och Willhelm fick öppna 8:e luckan i sin lego julkalender efter frukost. Efter frukost gjorde vi oss iordning för vi skulle till Thomas, Nok, piyawan och Nathalie och vi blev bjudna på middag.. Lilla Nathalie växer för fullt och imorgon är hon redan 4 månader. Imorgon ska vi på lucia firande med Wille.
Ha det så bra så hörs vi imorgon.

Av Charlotta Åkervall - 7 december 2013 21:11

Hej hej på er vänner... Idag började vi dagen med att äta frukost, och Wille fick öppna 7:e luckan i adventskalendern. Efter frukosten gjorde vi oss iordning oss för att åka till stan och handla mat. Sedan satte vi ihop vårat pepparkakshus som vi köpte när vi var och handla åh vi dekorera och gjorde det fint. Sedan bjöd vi hit mina och Johans föräldrar på middag som vi gjorde. Så det har varit en toppen dag. Barnen har lekt och busat. Tove har gått väldigt mycket med sin gå vagn. Ska bli roligt och se om hon går till sin 1 årsdag. Imorgon ska vi hem till Johan bror Thomas och hans familj....

Så blev vårt pepparkakshus och i veckan som varit hade vi lite besök i trädgården.

Av Charlotta Åkervall - 1 december 2013 19:46

Hej hej vänner.. Idag när vi åt frukost tillsammans så tände vi det 1 ljuset i advent. Och Wille fick öppna första luckan adventskalendern. Sen kokade vi en julskinka oj vad det luktade gott. Senare sen skulle vi till skara och kolla på tomteparaden och gå på julmarknad men Gud va kallt det var. Sedan blev det advents fika hemma hos oss med mina och Johans föräldrar.... Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards