Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under juli 2012

Av Charlotta Åkervall - 18 juli 2012 12:18

Hejsan allihop
Ja idag firar vi 3 årig bröllopsdag. Men här har vi sjukstuga fortfarande börjar bli lite bättre. Och om några dagar firar vi 11 år tillsammans och 10 år som förlovade. Då får vi hoppas vi mår bättre, så vi inte har blivit sämre.
Ni får ha det så bra
Puss och Kram
Lotta

Av Charlotta Åkervall - 15 juli 2012 19:20

God kväll på er.

Ja här händer det inte så mycket, vi har blivit sjuka allihop det började med Willhelm som blev förskyld sen så blev vi sjuka. Orkar typ inget helt matt i kroppen ingen matlust heller. Jag hoppas det försvinner snart inte så roligt att vara sjuk på sin semester.

I fredags var vi ute på spiken johans mamma och pappa susanne lasse thomas nok och jok. vi hade en toppen dag och rätt okej väder det regnade inte iallafall...

 Nej nu orkar jag inte så mycket mer går någ och lägger mig snart...


Av Charlotta Åkervall - 6 juli 2012 22:14

SEMESTER


Oj oj nu var det ett tag sen sist, men jag lever forfarande. Men har inte hänt så mycket har jobbat så har inte gjort så mycket. Idag gjorde vi sista dagen, så nu har jag semester i fyra veckor ska bli så himla gött....

Idag har tillbringat hela dagen hos Johans föräldrar och ätit mycket gott och fikat mycket, även Johans syster och bror med familjer har varit där  J syster och dem är där med husvagnen och campar lite. Hade lite tråkigt väder tyvärr så det gick inte och göra så mycket.

     

Här kommer en härlig bild på dem goda jordgubbarna



Ha det så bra

God Natt

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards