Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under juni 2012

Av Charlotta Åkervall - 23 juni 2012 19:34

Hej hej

Igår firade vi midsommar med mina ochJohans föräldrar och min bror var även med så det blev sill och potatis och grillat till dem som inte åt sill sen blev det glasstårta och även grädde och jordgubbar. Men vi hade en väldigt trevlig kväll med familjen och vi hade även tur med vädret också....

Idag har vi varit hos mamma och pappa och haft lite kalas för pappa, Josefine och Andreas så det blev mycket gofika och det gillade av Willhelm. Han lekte och busade så med sin kusin. Så nu ligger han och sover så gött, han var så trötter. Han somnade nästan i bilen på väg hem...

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, det får vi se.


Ha det gött


TREVLIG MIDSOMMAR

Av Charlotta Åkervall - 14 juni 2012 21:06

Hej hej och god kväll på er

Här har det inte hänt så mycket.  I tisdags var vi på kalas hos Willhelms kusin Fredrika som fyllde 16 år och vi fick så mycket god fika också som hon hade bakat.

Idag har jag fått vara hemma med en sjuk son som har feber och förskyld, så vi har haft en riktig mysar dag med mycket vila..... så vi är hemma imorgon med.

Snart blir det sängen för mig är så himla trötter.....

Av Charlotta Åkervall - 6 juni 2012 20:35

Hej hej på er!

Ja idag är det vårat fosterlands dag idag, här har vi haft riktigt kanonväder. Men vi har inte gjort så mycket vi har haft en mysar dag, med god mat. Vi var istan och handlade lite så vi kunde grilla vi köpte även lite svenska jordgubbar..... Så jag har haft en riktig kanon dag med mina älsklingar...

Mina föräldrar kom även hit en stund på en liten fika, efter dem hade varit hos mammas bror.

Nu sitter jag i soffan och njuter med lite godis och tittar på tv. Snart blir det sängen ska upp tidigt imorgon igen..

 

Ha det bra


Av Charlotta Åkervall - 5 juni 2012 20:22

Hej Hej på er!

Vad har ni haft för er, själv så har jag jobbat och imorgon är vi lediga för det är sveriges national dag det ska bli så gött..

Vi har varit en sväng i Lidköping och shoppat lite... hitta lite till Willhelm.

När vi var klara med shoppingen åkte vi till Johans föräldrar och fikade lite och Wille lekte med hundarna..vi skulle kolla på speedway på tv men vi fick bara se två lopp sen skulle Willhelm hem och sova i sin säng...

Imorgon vet jag inte alls hur vi ska fira sveriges nationaldag det återstår och ser...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards