Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under mars 2012

Av Charlotta Åkervall - 24 mars 2012 20:25

God kväll på er

Vad har ni haft för er i det här underbara vädret, vi har städat fram våren nu så nu är det fint ute och krokusen börjat blomma och tulpanerna börjar komma upp nu.... Vi har haft en väldigt hjälpsam son som har plockat upp grenar i trädgården sen har han lekt i sandlådan. Och vi har fått hjälp av våra föräldrar, jag har inte mått så bra har varit så yr och svimfärdig hoppas det går över snart orkar ju inget längre.

Imorgon ska vi ta en vilodag och åka handla lite mat så vi har veckan. Nu ska jag titta lite på tv innan jag går och lägger mig man blir väldigt trött när man varit ute hela dagen. Vi har mumsat i oss massa våfflor idag också det är ju våffeldagen i morgon.

 

Ha det gött

KRAM

 

Av Charlotta Åkervall - 17 mars 2012 19:57

God kväll på er,

Vad har ni haft för er den lördag inget vidare väder heller. Vi åkte en sväng till skövde och kollade lite i affärer och handlade  mat så vi har i veckan. Sen tog vi vägen förbi mina föräldrar när vi var på väg hem och fikade.

Jag hittade inget till mig i skövde det blev bara till Willhelm får se om jag hittar något till mig imorgon när jag åker till trollhättan med Jennie.

Nu har jag precis drukit en kopp kaffe och tittar på tv. Lillen sover för natten så då blir det lite egen tid..


Ha det gött

KRAM 

Av Charlotta Åkervall - 11 mars 2012 12:07

Tja på er alla

Vad har ni för er denna underbara söndag i det här härliga vädret. Själv så gör vi inte så mycket vi ska till johans föräldrar sen på eftermiddags fika....Så nu sitter vi och slappar framför tv Willhelm tittar på Bumbi Björnarna och jag sitter vid datorn och kollar lite.

Igår var vi på 15 års kalas oj så mycket gott det bjöds på, mat och fika. Philip fick mycket presenter så han blev nöjd med det han fick tror jag....

Ha det bra så länge

Av Charlotta Åkervall - 9 mars 2012 19:31

God kväll på er

Jösses nu är det äntligen helg, åh vad trött jag har varit idag på jobbet. Så nu känns det gött att det är helg nu så man är ledig några dagar....

I veckan har det inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat. Så är vi hundvakt en vecka nu åt min syster och hennes kille hund för dem är i New York.

Nej nu ska jag slappa framför tv innan det är dags för sängen....

Imorgon ska vi någ åka och handla lite mat, och sen på kvällen ska vi på 15 års kalas.

Av Charlotta Åkervall - 1 mars 2012 20:35

God kväll på er

Vad har ni haft för er det sista, här har vi varit sjuka först var det Willhelm som hade feber sen blev jag och Johan förkylda igen har en jobbig hosta som jag har haft snart tre veckor men nu börjar det bli lite bättre....

Gött att det är fredag imorgon så bara sex  timmar jobb i morrn sen är det helg... det ska bli så gött..

Jag fick reda på att jag får vara kvar tills slutet av månaden så jag slutar inte nästa fredag så det känns skönt..   

Nu ska jag snart titta på CSI Miami sen blir det sängen.

God Natt

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards