Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Direktlänk till inlägg 30 april 2016

Sista April

Av Charlotta Åkervall - 30 april 2016 21:43

Hej och god kväll på er alla fina!

Idag startade vi dagen vi 10, gick upp och åt frukost tillsammans. Det blev lite sent men vi låg kvar i sängen och myste med varandra...
Efter frukost så gjorde jag och Tove oss iordning för att åka till stan Lidköping men det skulle vi aldrig Ha gjort för kavlar vad mycket folk det var i hela Lidköping. Vår meningen att jag skulle gå till nya hm som hade öppnat, Ejnar behövde lite nya bodysar. Tror jag tar det i veckan istället..
Sen har vi inte gjort så mycket mer än att tittat på tv med barnen.. Åh nu ligger jag här i sängen med en sovande Ejnar bredvid mig och tittar på tv på sånt jag vill se.
Imorgon är kosläpp i Skara på uddetorp, men vi har inte bestämt om vi ska gå eller inte beror helt och hållet på vädret det får inte vad gör kallt och blåsigt bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Åkervall - 11 maj 2016 16:10

Hej jag har bytt blogg till nouw och hoppas ni som har läst min blogg fortsätter att göra det. nouw.com/mammatill3småskatter ...

Av Charlotta Åkervall - 4 maj 2016 11:14

Jag ska byta blogg Nouw: 0403128848

Av Charlotta Åkervall - 2 maj 2016 21:09

Hej på er alla fina!   Så var det redan ny vecka igen, vi tog morgon lite före sju och gick upp och åt frukost.. Sen gjorde dom iordning sig för en dag i skolan och en dag hos dagmamman. Jag och lilleman åkte hem till mina föräldrar/mormor och mo...

Av Charlotta Åkervall - 1 maj 2016 20:36


Hej och välkommen sköna maj! Vi välkomnar maj månad nu och hoppas på lite finare väder också.. Åh en månad fri från sjukdomar. Vi låg och drog oss i sängen i morse igen och gick inte upp förrän klockan var nio. Fast jag hoppade in i duschen innan ...

Av Charlotta Åkervall - 29 april 2016 23:01

Hej fredag! Vi startade dagen vid sju, gick upp och gjorde frukost till Willhelm. Vi åt sen när vi kom hem efter vi lämnat Willhelm till bussen. Sen gjorde vi inte så mycket, Tove tittade på tv och Ejnar lekte och jag satte mig vid symaskinen och...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards