Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under oktober 2014

Av Charlotta Åkervall - 19 oktober 2014 21:34

Hej hej på er... Nu är denna söndag över. Åh det blir inget jobb för mig imorgon Tove har fortfarande feber, förkyld och hostig. Så himla trött på alla sjukdomar det bara går runt och runt.. Får hoppas det blir jobb i mitt i veckan eller något...

Av Charlotta Åkervall - 18 oktober 2014 22:22

Hej hej på er... Vilket väder vi har här, regn och blask.... I onsdag han jag inte va på jobbet länge förrän dom ringde och sa att Tove hade 40 graders feber. Bara sätta sig i bilen och åka hem. Så på torsdag fick jag börja när Johan kom hem, var väl på jobbet vid 16:30 eller nått sånt... I fredags var mina föräldrar barnvakt åt barnen så jag kunde jobba och Johan var på kurs....
Idag har vi inte gjort så mycket vi var och handlade mat så vi har i veckan. Sen har vi städat och plockat i ordning, tvättat två maskiner och mer blir det imorgon. Tvätthögen är enorm vi har bytt allas sängkläder. Får se vad händer imorgon..

Av Charlotta Åkervall - 7 oktober 2014 20:59

Just nu ligger jag och tittar på
Svenska Hollywoodfruar alltså Gunilla Persson hon är ju helt sjukt.
Regnet bara öser ner ute.

Av Charlotta Åkervall - 6 oktober 2014 21:02

Hej hej på er alla finisar.... Nu var det ett tag sen sist. Men förra vecka var barnen sjuka och det blev även jag sjuk. Tycker inte det var längesen vi var sjuka.
Så idag var barnen tillbaka hos dagmamman igen så det var två glada barn.... Och jag fick jobba, men det var en trött och hängig mamma som kom hem efter jobbet. Johan åkte iväg i morse och kommer hem på torsdag kväll... Vi får hoppas veckan går fort.
Ha det så bra

Två nya tröjor jag sytt till barnen. ?

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards