Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Direktlänk till inlägg 24 april 2016

Sunday

Av Charlotta Åkervall - 24 april 2016 16:26

God eftermiddag alla fina!


Har ni haft en bra helg hittills, själv har vi umgått mycket med familjen. Vi grillade tilsammans med Johans föräldrar, men vi var hemma hos oss. Barnen har lekt och bråkat med varandra.

Willhelm höll på att cykla ute på vår väg, han vågar inte utan stödhjul än...

Det var inget roligt väder man vaknade i morse, det haglade och gick över till snö blask. men nu skiner solen lite grann. Trodde faktiskt att våren var här men icke, är så kallt i vindarna ingen värme alls ju...

Jag, Tove och Ejnar tänkte åkt till mina föräldrar men det blev inställt för mamma mådde inte så bra.. men det blev en mysdag hemma istället..

Älsklingen och jag har precis druckit kaffe och Ejnar somnade i min famn.

Det blev lasagne till middag och nu sitter jag här vid datorn och barnen tittar på tv och Johan tittar på sin dator. Willhelm ligger i sängen inne i vårat sovrum och tjatar att han vill ha godis, men det säger vi nej till och då blir han tjurig.... det är ju inte lördag idag och godis fick dom igår...

 

Min minsta lilla älskling, vad jag älskar dig och dina syskon. Älskar er till månen och tillbaka igen.

Imorgon är det ny vecka nya äventyr. Ska på utvecklingssamtal med Willhelm imorgon... sen vet jag inte riktigt vad som händer men det händer alltid någonting.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Åkervall - 11 maj 2016 16:10

Hej jag har bytt blogg till nouw och hoppas ni som har läst min blogg fortsätter att göra det. nouw.com/mammatill3småskatter ...

Av Charlotta Åkervall - 4 maj 2016 11:14

Jag ska byta blogg Nouw: 0403128848

Av Charlotta Åkervall - 2 maj 2016 21:09

Hej på er alla fina!   Så var det redan ny vecka igen, vi tog morgon lite före sju och gick upp och åt frukost.. Sen gjorde dom iordning sig för en dag i skolan och en dag hos dagmamman. Jag och lilleman åkte hem till mina föräldrar/mormor och mo...

Av Charlotta Åkervall - 1 maj 2016 20:36


Hej och välkommen sköna maj! Vi välkomnar maj månad nu och hoppas på lite finare väder också.. Åh en månad fri från sjukdomar. Vi låg och drog oss i sängen i morse igen och gick inte upp förrän klockan var nio. Fast jag hoppade in i duschen innan ...

Av Charlotta Åkervall - 30 april 2016 21:43

Hej och god kväll på er alla fina! Idag startade vi dagen vi 10, gick upp och åt frukost tillsammans. Det blev lite sent men vi låg kvar i sängen och myste med varandra... Efter frukost så gjorde jag och Tove oss iordning för att åka till stan Li...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards