Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 13 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 13 april 2016 20:31

Hej onsdag åh god kväll!

Japp så var det redan onsdag, tycker veckorna går i en rasande fart, åh det blir nya veckor hela tiden. Efter jag och Ejnar hade lämnat syskonen på sina ställen.. så styrde vi bilen till mina föräldrar.

Det har varit så härligt vår väder nu tre dagar i rad, men det var någ varmast i måndag. Hoppas verkligen att vår vädret är på väg nu. Man mår ju så mycket bättre när det är sol och värme, än när det regnar och blåser..

Till middag blev det lite enkelt för barnen var inte jätte hungriga, så vi gjorde lite nudlar.. men dom ville ha lite flingor till kvällsmat..

Nu ligger vi här i sängen jag och Ejnar, jag tittar på tv och Ejnar sover. Men det är bär skit på tv:n eller sånt jag inte tycker om.
Johan kommer inte hem imorgon som han brukar utan han kommer på fredag, dom ska börja jobba lite fredagar men dom får bestämma själva över vilka fredagar dom vill jobba.

Ha en fortsatt bra kväll.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards