Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 18 april 2016 20:15

Min lilla älskling hade ramlat på kanten på sandlådan när dom hade varit ute och lekt hos dagmammorna. Ser ut att göra ont, men det var inte så farligt sa hon. Min tåliga lilla tjej...
Jag och min stora älskling busa och myste innan det var dags att hämta lillasyster. Ejnar satt bara och titta på och tyckte nog vi var konstiga...

Passade på och tog en kvällsdusch medan barnen lekte så bra med varandra.. sen kollade vi på tv innan det var dags att lägga sig. Så nu ligger alla barnen och sover och jag tittar på tv och hör hur det regnar och blåser ute.
Imorgon tänkte jag ta med Tove till frisören så hon får klippa sig. Känns som det behövs.

Av Charlotta Åkervall - 18 april 2016 11:05

Hej måndag, och alla fina!

Ny vecka, helgen har gått i rasande fart men varit helt underbar.

Idag gick vi upp lite innan sju och åt frukost tillsammans jag och barnen. Sen gjorde vi oss iordning.
Johans föräldrar kom hit och var barnvakt åt Ejnar, för efter jag lämnat barnen på sina ställen så skulle jag åka till mitt jobb och prata om när jag ska börja jobba i september och hur, det bästa vore om jag får jobba dagtid i stället för skift. Men vi får se hur det blir hon skulle kolla lite och prata med mina chefer...
Innan svärmor och svärfar åkte hem fikade dom med mig och Ejnar. Åh nu sitter jag här i soffan och kollar på tv, Ejnar sover i min famn... Vet inte vad vi ska hitta på mer idag innan storasyskonen kommer hem. Det blir någ inte så mycket.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards