Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 12 april 2016 20:22

Han gå i genom en av mina garderober, får fortsätta imorgon om jag har lust och ork.
Innan jag, Tove och Ejnar åkte till min storasyster och hennes familj så åt vi middag det blev lasagne. Gått som bara den Tove åt så.

Nu är Legoland bokat och klart åker i juli. Det blir den helgen Ejnar fyller 1 år. Fredag- Måndag bor på en camping. Så nu är barnen ivriga och förväntansfulla. Vill att det ska bli sommar nu..
Det blev inget bråk när jag hämtade Willhelm hos Gideon förut, dom bestämde även att dom skulle leka på torsdag igen men då ska Gideon följa med Wille hem.
Imorgon är det dags för Tove att gå till dagmamman och leka av sig lite. Nu ligger jag och tittar på tv, med en sovande Ejnar bredvid mig..

Snacka om snabb leverans alltså, så ju att jag beställde den igår och fick den redan idag.

Av Charlotta Åkervall - 12 april 2016 10:39

Hej alla finisar!

Har ni haft det bra en så länge. Idag har Tove en hemma dag med oss och Willhelm är i skolan. Åh efter skolan ska han följa med en kompis hem. Jag och Tove och Ejnar ska åka hem till min storasyster Jessica, hon ska hjälpa oss och boka till Legoland som vi ska åka till i sommar....
När vi berätta det för barnen så blev dom jätteglada speciellt Willhelm.. så det blir någ roligt åh så träffar vi Jessica och Mikael och Amanda där också..
Tänkte jag skulle gå igenom min garderob nu, men får börja med det sen. Har en hel del som jag inte använder och som är för litet. Efter alla graviditeter så här jag inte gått ner i vikt. För Ejnar somna i min famn precis nu.. sen när Ejnar vaknar så ska jag göra lite kaffe till mig, blev så sugen på det nu så. Kanske kan sätta oss på altanen om det varmt och skönt.

Igår beställde jag en morsdag present till mig från barnen visar en bild när jag får den, får den någ i veckan här.

Bara dom är två som är hemma med mig. Willhelm är i skolan och har roligt.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards