Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 8 april 2016 20:51

Hej och godkväll!

Så var denna fredagen över. Det blev inget med ringarna det var stängt så vi får ta nästa fredag istället.
När Willhelm kom hem från skolan så började freagsmyset. Det tacos till middag Willhelm äter jättebra i Tove däremot äter som en mygga, fast idag åt hon upp men vilken tid det tar.. Barnen lekte tillsammans efter maten, så vi kunde vila med Ejnar lite.

Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och barnen sover och Johan tittar på hockey ute i stora rummet... Imorgon ska vi byta däck på bilarna och greja ute eller Johan ska, jag får greja inne istället...

Av Charlotta Åkervall - 8 april 2016 11:03

Hej på er alla finisar!

Idag är det redan fredag, har gått så himla fort hinner ju knappt med längre. Johan och Tove åkte precis iväg till stan Tove skulle till tandläkaren. Åh jag och lilleman ligger här i sängen och vilar, eller ja inte jag utan Ejnar gör det..

När dom kommer hem så ska vi åka till Skara och se om det går att fixa mina ringar, har inte haft dom på flera månader och det känns så naket utan dom.
När Willhelm kommer hem från skolan så börjar helgen, den är nästan fullspäckad med grejer...
Lilleman sov väldigt bra i natt förutom sin jäkla hosta han har fått nu istället. Men han är betydligt mer gnällig nu när han är förkyld än när han frisk. Men det har man rätt att va men det är lite jobbigt för mig för han har blivit väldigt mammig nu också.... Det blir tacos till fredagsmyset sen när Willhelm kommer hem...

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards