Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 14 april 2016

Av Charlotta Åkervall - 14 april 2016 20:34

Hej på er alla fina!

Vi startade dagen lite innan sju, gick upp och åt frukost tillsammans. Sen lämna vi Willhelm vid bussen och Tove hos dagmamman.
Ejnar och jag åkte in till stan och fika med Johans föräldrar efter Ejnar hade ätit. Passade även på att handla lite också.
Johans föräldrar kom hit på en liten fika och passade Ejnar när jag hämtade Tove hos dagmamman, nu har hon gått färdigt för veckan. När jag hämtade henne så var det arg, trött och ledsen liten tjej som inte skulle åka hem.
Willhelm hade med sig en kompis hem och lekte. Åh när kompisen skulle åka hem så var det två ledsna killar.. Gjorde korv med bröd åt killarna och oss också såklart.
Inte gjort så mycket mer än att tittat på tv:n idag, men vad gör det. Här inte haft någon ork alls idag om i kroppen och näsan rinner, trodde först att det var pollen först men är någ förkylning på g igen.
Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och tänkte äta lite gött nu när barnen somnat.

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards