Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg under maj 2014

Av Charlotta Åkervall - 24 maj 2014 22:38

Hej hej på er alla fina vänner... Idag började vi dagen med att äta frukost tillsammans så mysigt. Sen gjorde vi oss iordning för att åka och handla mat så vi har i veckan.. Vi var bara hemma med handeln, och åt mat för att åka vidare för att fira min mamma på morsdag. Fast först var vi och handlade blommor på kinne vedums handelsträdgård.. Mina syskon var även hemma hos mamma och pappa förutom josefine för dom firade mamma i veckan... Imorgon ska vi fira Johans mamma...
Nu ska jag försöka bättra mig och skriva lite oftare.. Men ja märker att ju finare väder så blir det mindre tid till bloggen....
Ha det så bra.....

Av Charlotta Åkervall - 21 maj 2014 20:44

Hej hej på er alla glada vänner. Ursäkta mig men nu var det ett tag sen sist jag skrev. Men barnen har varit sjuka, har bara gått runt på dom. Vilket otroligt väder vi har fått, och jag kan säga att det är ännu varmare på jobbet. Vilket blir jobbigt att jobba i. Johan jobbar i Göteborg och kommer hem imorgon... Som vi längtar efter pappan i huset.... I helgen vet jag inte vad som händer.. Men på söndag ska vi iallafall fira morsdag....
God Natt

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards