Fru och mamma till Willhelm och Tove och Ejnar

Alla inlägg den 24 november 2015

??

Av Charlotta Åkervall - 24 november 2015 19:57

Här är ljusstakarna som jag köpte idag, finns att köpa på RUSTA

Av Charlotta Åkervall - 24 november 2015 19:23

Hej hej på er alla finisar.
Nu håller jag på och lägger barnen och tror dom somnar snart.
Vi startade dagen sju och åt frukost tillsammans med mina hjärtan. Sen gjorde vi iordning oss för Willhelm skulle med bussen och Tove skulle till sin dagmamma. Jag och lilleman åkte hem för att skriva en inköpslista, men liks förbannat så glömmer jag ju hälften. Så får ju åka handla det imorgon.
När jag hade hämtat barnen så kom barnens farmor och farfar på en fika, det tyckte barnen var roligt. Sen ställde jag och lagade mat. Efter maten började jag tvätta fönstret i sovrummet och ställde upp dom nya ljusstakarna. Det blir så himla mysigt när jag lämnade Tove hos dagmamman förut så såg jag att det var fler som börjat pynta i fönstren. Nu har jag lite egen tid framför tv:n. Den bästa tiden så här på kvällen är när barnen sover.

[Bild]

Dom nya ljusstakarna som jag köpte idag finns på RUSTA

[Bild]

Presentation

Mamma till två underbara barn  Willhelm 090403 och

Tove 130125

Jag är gift med Johan och tillsammans bor vi i ett hus på landet.

Bloggen kommer handla om vårat liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards